Termeni și condiții generale de prestare servicii de spălare, curățare și cosmetică auto

DOMENIUL DE APLICARE

Prezentele clauze au caracter general aplicabil tuturor clienților, persoane fizice sau juridice, beneficiari ai serviciilor Karusel Auto Spa, operate de societatea AUTOGLOBUS 2000 SRL, cu sediul în Timisoara, Calea Șagului 201, CUI RO14572649 – denumit în continuare Prestator

Prezentele condiții, în versiunea actualizată disponibilă pe web la adresa karusel.ro/conditii-generale, completează contractele încheiate de Prestator în relația B2B, în măsura în care acestea nu cuprind prevederi specifice sau derogatorii, iar în lipsa contractului - reglementează raporturile dintre Prestator și orice alt beneficiar persoana fizică sau juridică beneficiară a serviciilor.

I. OBIECTUL SERVICIILOR

1.1. Prestatorul va asigura Clientului/Beneficiarului servicii de spălare, curățare și întreținere auto (interior, exterior și interior-exterior), cu sau fără operator, la locația Prestatorului din Calea Șagului 203:

  • spălare exterioară automată în tunel, autovehicule sub 2,2 m înălțime
  • spălare exterioară automată în portal, autovehicule de maxim 10 m lungime, 2,35 m lățime și 2,2 - 3,2 m înălțime
  • spălare exterioară self service
  • curățare interioară cu operator
  • curățare interioară self service
  • tratament manuală cu ceară și servicii de detailing
  • achiziție produse food și specifice de spălătorii și detailing auto de la aparatele de vending

1.2. Serviciile care fac obiectul prezentului document vor fi asigurate de către Prestator începând cu data plății sau acordării Creditului, cu începere imediată.

II. MODALITATE DE LUCRU / ACCESAREA SERVICIILOR

2.1. Accesul Beneficiarului la serviciile Karusel se poate face prin:

  • plată cu card bancar, inclusiv contactless sau virtual - doar la automatele de plată de la tunel și portal
  • plată cu numerar (bancnote de 5, 10, 20, 50, 100 și 200 lei) - doar la automatele de plată de la tunel și portal; atenție, automatele nu dau rest
  • plată cu card de fidelitate Karusel

2.2. Cardul de fidelitate Karusel se poate achiziționa și încărca cu credit având valori în lei, cu numerar sau card bancar, de la automatele din incinta Karusel în funcție de necesarul de servicii al Beneficiarului.

Soldul Limită credit înseamnă valoarea totală a soldului disponibil pe un card ce rezultă din încărcare și eventualele bonusuri aferente. Limita maximă de credit per card este de 645 lei.

2.3. Pentru a preveni utilizarea neautorizată sau frauduloasă a Cardului, operatorul și personalul Prestatorului pot (dar nu sunt obligați să) verifice legitimitatea utilizatorului Cardului și să retina Cardurile, precum și să refuze livrarea de bunuri și furnizarea de servicii dacă ( i) un Card a fost blocat sau a expirat sau (ii) în estimarea lor rezonabilă, legitimitatea unui utilizator al Cardului este discutabilă.

2.4. Prestatorul va pune la dispoziția Clientului unul sau mai multe carduri de fidelitate Karusel (Card), care vor fi asociate contului de utilizator, prin înrolarea acestuia în platforma online https://karusel.ro/cont

2.5. Prin accesarea contului de utilizator, Clientul poate monitoriza în timp real soldul creditului de care dispune. Accesul are loc prin Internet, prin atribuirea unui nume de utilizator cat și a unei parole. Clientul este obligat să trateze parola sa strict confidențial. Această obligație este valabilă și pentru utilizatorii împuterniciți de către Client. Riscul utilizării abuzive a parolelor este purtat de către Client, chiar dacă acestea au fost modificate de Client sau Clientul a împuternicit alți utilizatori.

2.6. Responsabilitatea modului de utilizare a cardurilor, respective a modului de consum al creditului aparține în exclusivitate Clientului; Prestatorul nu are obligația de a identifica, urmări sau verifica vehiculele introduse în incinta Karusel care sunt achitate cu cardurile Clientului.

2.7. Reguli de Utilizare a Cardului

Clientul este răspunzător pentru orice utilizare frauduloasă sau neautorizată a Cardului (incluzând cazurile în care Cardul este transferat cu încălcarea acestor TCG-uri) și trebuie să garanteze pe Prestator împotriva oricărei răspunderi izvorâte din toate daunele, costurile și cheltuielile care decurg din această utilizare. În cazul în care un Card devine predispus la utilizarea frauduloasă sau neautorizată (inclusiv în caz de pierdere sau furt al Cardului), Clientul, fără întârziere, va notifica serviciul de suport al Prestatorului pentru dezactivarea cardului.

Clientul nu va fi răspunzător pentru nicio utilizare frauduloasă sau neautorizată a unui Card care are loc la mai mult de 24 de ore de la primirea unei notificări de către Serviciul de Suport. În cazul în care o astfel de notificare se emite în afara programului de lucru (de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00 - ora României), perioada relevantă se prelungește până la 48 de ore.

2.8. Suspendarea și încetarea Serviciilor

Prestatorul are dreptul să suspende sau să refuze orice livrare suplimentară de bunuri și prestări de servicii și să blocheze Cardul (urile) Clientului dacă:

(i) Clientul a atins limita de credit;

(ii) în estimarea rezonabilă a Prestatorului plata la scadență și integrală de către Client nu mai este asigurată;

(iii) există indicații de utilizare neautorizată sau frauduloasă (inclusiv în cazul unor modele de tranzacții neobișnuite sau modificări ale modului sau extinderii utilizării cardului);

(iv) Contractul încetează.

III. OBLIGAŢIILE CONTRACTUALE

3.1. Obligațiile Beneficiarului

3.1.1. Beneficiarul are obligația de a respecta integritatea instalațiilor self service sau a altor echipamente puse la dispoziție de către Prestator, precum și să se manifeste în mod civilizat fata de alți clienți sau personalul Beneficiarului; orice comportament deviant, amenințător, imoral sau jignitor asupra Prestatorului sau a oricărei persoane ce colaborează cu Prestatorul va da posibilitatea Prestatorului sa încheie colaborarea dintre părți imediat.

3.1.2. Daca Clientul nu a achitat factura la scadență, Prestatorul are dreptul de a bloca acestuia accesul la servicii.

3.1.3. Responsabilitatea modului de utilizare a cardurilor, respectiv a modului de consum al creditului aparține în exclusivitate Beneficiarului; Prestatorul nu are obligația de a identifica, urmări sau verifica vehiculele introduse în incinta Karusel care sunt achitate cu cardurile Beneficiarului.

3.1.4. Beneficiarul este obligat sa respecte regulile de avertizare scrie în locație, cu privire la folosirea echipamentelor.

3.1.5. Beneficiarul va suporta orice daună produsă ca urmare a nerespectării regulilor sau avertizările din locație; elementele tip tunning montate suplimentar sau orice fel de accesoriu montat suplimentar de tip „aftermarket” pe autovehicul; acesta poate suferi daune, se poate rupe și poate afecta integritatea echipamentelor din locație.

3.1.6. Beneficiarul ia la cunoștință și își asumă că dacă autovehiculul are probleme de exfoliere vopsea sau orice fel de probleme prin care periile sau presiunea apei pot să agraveze situația, își asumă orice fel de escaladare a defectelor deja existente;

3.1.7. Beneficiarul este obligat sa își strângă lucrurile personale din autovehicul în momentul curățării interioare cu operatori; în cazul în care nu dorește acest lucru, iar operatorii adună lucrurile personale ale acestuia, sunt excluse reclamațiile, clientul fiind singurul răspunzător de faptul ca i-a dispărut un bun anume din autovehicul.

3.2. Obligațiile Prestatorului

3.2.1. Să ofere o bună funcționare a serviciilor valabile în cadrul Karusel.

3.2.2. Prestatorul are dreptul de a refuza sau reprograma o comandă daca nu există personal disponibil pentru ziua și intervalul orar solicitat de Beneficiar.

3.2.3. Prestatorul are dreptul de a refuza o comandă în urma unor prevederi de Forță majoră sau situație de ploaie, îngheț, ninsoare, temperaturi negative sau vânt puternic.

3.2.4. Prestatorul are dreptul sa încheie colaborarea dintre părți în orice moment, prin notificare scrisă.

3.2.5. Să asigure confidențialitatea asupra întregii activități desfășurate în cadrul ului , asupra informațiilor puse la dispoziție direct sau indirect de beneficiar precum adrese, număr de telefon, email, datele de identificare a mașinii, datele de facturare și de plată.

3.2.6. Prestatorul nu este răspunzător de lucrurile pierdute sau lăsate în cadrul unitatii și nici de lucrurile personale din autoturism în momentul curățării cu operatori, clientul fiind obligat sa își strângă lucrurile (se pun la dispoziție recipiente de plastic tip cutii, pentru asigurarea depozitării în siguranță).

3.2.7. Prestatorul răspunde fata de client pentru calitatea serviciilor prestate prin remedierea neconformităților constatate - refacerea gratuită a serviciului; de asemenea, răspunde pentru pagubele produse clientului, în cazul în care acestea sunt cauzate de funcționarea defectuoasa a echipamentelor de spălare sau de utilizarea necorespunzătoare a acestora de către personalul Prestatorului;

3.2.8. Orice pretenție de remediere sau despăgubire trebuie dovedita de clientul petent la momentul formulării acesteia, cu observarea excluderilor prevăzute la pct.3.1; cu atât mai mult, se exclude orice reclamație privind calitatea serviciilor prestate, inclusiv zgârieri/deformări - formulată după preluarea autovehiculelor de către client sau părăsirea incintei unității.

3.2.9. De asemenea, Prestatorul nu este răspunzător pentru daunele produse vehiculelor clienților staționate în incinta unității, fie în vederea prestării serviciului, fie în vederea preluării acestora de către clienți -după prestarea serviciilor, ca urmare a evenimentelor meteo severe (grindină, inundații, furtuni, vijelii) sau altor calamități (incendii, cutremure ș.a).

IV. TERMENE ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ

4.1. Prețurile serviciilor sunt exprimate în lei.

Clientul va plăti prețurile și taxele aplicabile la momentul tranzacției, așa cum sunt afișate la locația de prestare a serviciului sau comunicate în alt mod Clientului, în special prin platforma online karusel.ro/

Stabilirea politicii de prețuri și tarife pentru servicii este atributul Prestatorului.

Prestatorul va informa Clientul numai eventualele modificări ale structurii/modelului de stabilire a prețurilor și/sau reducerile/discount-urile aplicabile.

4.2. În cazul contractelor B2B, la semnarea contractului se emite factura de achiziție pentru serviciile solicitate, plus costul cardurilor;

Ulterior, cardul (rile) se alimentează la inițiativa Beneficiarului cu valoarea convenita inițial /sau cu altă valoare, odată cu emiterea facturii.

4.3. Orice factură emisă va fi transmisă - după caz, prin email sau în oricare alt mod care asigură transmiterea instantanee a acesteia către Beneficiar.

4.4. Dacă nu se prevede altfel, pentru clienții persoane juridice, facturile au scadența plății la 30 de zile de la emitere. Neplata la termen a facturii suspenda serviciul și atrage blocarea cardurilor Beneficiarului și dă dreptul Prestatorului sa perceapă penalități de întârziere din valoarea facturii neachitate, precum și pentru orice alte sume datorate potrivit prezentului Contract.

Prestatorul are dreptul de a percepe o penalitate pentru fiecare zi calendaristică de întârziere în cuantum de 0,1% din valoarea facturilor neachitate, precum și de a dispune fără nicio notificare prealabilă suspendarea imediată a Cardului. Cuantumul penalităților poate să depășească valoarea sumei neachitate de către Client, pentru prejudiciile apărute care depășesc nivelul penalității.

4.5. Încărcarea cardurilor se face prin solicitare pe platforma online https://karusel.ro/incarcare

4.6. în funcție de volum, Prestatorul acordă un bonus de volum care se emite sub forma de credit în platformă.

V. FORŢĂ MAJORĂ

5.1. Forța Majoră exonerează de răspundere Partea care o invoca, dar numai în măsura și pentru perioada în care Partea este împiedicată sau întârziată să-și execute obligațiile din pricina situației de Forță Majoră.

5.2. Pentru scopul acestei clauze, Forța Majoră reprezintă un eveniment independent de voința Părților, absolut imprevizibil și insurmontabil, apărut după intrarea în vigoare a acestui și care împiedică Părțile să execute total sau parțial obligațiile asumate, inclusiv dar fără a se limita la: (i) război (declarat sau nu), conflict armat sau amenințarea serioasă a unui conflict armat rebeliune și revoluție, mișcări civile ale maselor sau revoltă, violență, acte de revoltă civilă; (iii) act de autoritate legitimă sau nelegitimă, respectarea oricărei legi sau hotărâre de guvern, ordin, regulament sau directivă, instituirea stării de necesitate, expropriere, achiziție obligatorie, rechiziție, sechestru, naționalizare; (v), dezastre naturale, inclusiv dar fără a se limita la furtuni violente, cutremur, inundații, distrugeri sau deteriorări cauzate de fulger; și (vi) explozie, incendiu, distrugere a mașinăriilor, echipamentelor, fabricilor și a oricărui tip de instalații, cădere prelungită a mijloacelor de transport, a telecomunicațiilor sau a curentului electric.

5.3. La primirea notificării menționate mai sus, Părțile se vor consulta de îndată și vor hotărî în termen de 48 de ore asupra acțiunilor și măsurilor ce trebuie întreprinse în scopul limitării sau depășirii situației de Forță Majoră.

5.4. Pentru nerespectarea obligației de notificare a apariției cazului de Forța Majoră, Partea căreia îi revenea aceasta obligație va răspunde pentru prejudiciile pe care cealaltă Parte le-ar fi putut evita dacă ar fi fost anunțată în termen.

5.5. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat de către Partea care este împiedicată să-și îndeplinească total sau parțial obligațiile în baza lui datorită producerii unui asemenea eveniment. Cazul fortuit nu exonerează de răspunderea plății serviciului.

VI. CLAUZA DE CONFIDENṬIALITATE

6.1. Informația furnizată de către Beneficiar, cu mențiunea de a fi păstrată confidențial, va fi utilizată numai în scopul pentru care a fost emisă și pentru realizarea prezentului. Informația nu poate fi utilizată pentru orice alte scopuri fără consimțământ prealabil scris al beneficiarului.

6.2. Fiecare parte contractantă se obligă să nu divulge unei terțe persoane și să nu folosească, cu excepția situațiilor impuse de prezentul , nici o informație de natură confidențială cum ar fi informații tehnice, comerciale, structura prețurilor, informații administrative.

6.3. Clauza de confidențialitate menționată în prezentul capitol privește în aceeași măsură prevederile contractului, inclusiv anexele aferente acestuia, pentru toată durata acestuia și după încetarea sa, indiferent de motiv, pentru o perioadă de încă alți doi ani.

VII. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL PENTRU DEȚINĂTORII DE CARDURI ȘI ALȚI REPREZENTANȚI AI CLIENTULUI - PERSOANE FIZICE

7.1. Datele cu caracter personal furnizate de către Client în contextul și în legătura cu executarea Contractului (inclusiv în scopurile efectuării verificărilor de creditare, personalizarea de Carduri și acces la Platforma Online) sunt prelucrate de Prestator pe baza obligațiilor lor legale și a intereselor legitime în ceea ce privește desfășurarea activității lor, executarea Contractului și promovarea ofertelor, bunurilor și serviciilor oferite clienților.

7.2. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate în mod uzual de Prestator cuprind date de identificare (inclusiv nume, prenume), date de contact (inclusiv adrese de e-mail, numerele de telefon), date referitoare la compania în numele sau în legătură cu care persoanele respective sunt relevante în raport cu serviciul și la relația acestora cu această companie (inclusiv date despre funcția/poziția reprezentanților și detaliile de contact ale acestora), datele Deținătorilor de Carduri (inclusiv numărul Cardului și tranzacții, precum și datele rezultate din accesarea Platformei Online). În vederea protejării drepturilor și intereselor legitime, Prestatorul va păstra datele cu caracter personal pentru perioada necesară atingerii scopurilor de mai sus (pentru scopul de marketing până la retragerea consimțământului) și în conformitate cu obligațiile legale privind retenția datelor, regulile de arhivare aplicabile și termenele de prescripție relevante.

7.3. Pentru realizarea acestor scopuri poate fi necesar ca Prestatorul să dezvăluie date cu caracter personal (parțial sau integral) partenerilor contractuali (Prestatorilor externi de servicii care asistă tehnic în furnizarea serviciilor acestora) și autorităților publice, la cerere. Datele cu caracter personal pot fi transferate în străinătate, atât în interiorul, cât și în afara Uniunii Europene, pe baza garanțiilor adecvate de transfer de date, în acord cu legislația aplicabilă.

7.4. Persoanele fizice beneficiază de drepturi specifice în baza legislației aplicabile, inclusiv în ceea ce privește accesul la date, rectificare sau ștergerea datelor, restricționarea și opoziția la prelucrarea datelor, portabilitatea datelor și sesizarea autorităților de supraveghere competente.

7.5. Pentru detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal și exercitarea acestor drepturi, vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate Karusel (așa cum aceasta se poate actualiza din timp în timp) disponibilă pe https://karusel.ro/politica-confidentialitate sau să contactați Responsabilul cu Protecția Datelor prin e-mail la privacy@autoglobus.ro.

VIII. NOTIFICĂRILE ÎNTRE PĂRŢI

8.1. În accepțiunea părților contractante, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă la adresa de email a Beneficiarului.

8.2. Dacă notificarea se trimite prin email, SMS, WhatsApp ea se consideră primită în aceeași zi în care a fost trimisă.

8.3. Notificările verbale nu se iau în considerare de niciuna dintre părți, dacă nu sunt confirmate, prin intermediul uneia dintre modalitățile prevăzute la alineatele precedente.

8.4. Toate notificările, comunicările și anunțurile referitoare la derularea prezentului legate de Comenzile individuale, de orice anunțuri în legătură cu acestea, precum și de orice probleme apărute în derularea în legătură cu plata prețului, revocarea Comenzilor sau rezilierea vor fi comunicate prin e-mail, către datele de contact ale Beneficiarului și a Prestatorului după caz, din contract sau adăugate în cadrul aplicației.

loader